Lördagens planer

Imorgon ska vi hälsa på en mitteluppfödare till =] Det här är en uppfödare som jag tror vi kommer gilla. Däremot så står vi ju redan i kö på en hane ifrån en annan uppfödare med en väldigt lockande kombination. Vi vet ju inget förrän i maj, det kanske bara kommer tikar.
Det ska i vilket fall bli kul att träffa massa hundar imorgon och speciellt av den här uppfödaren.

Innan ska jag försöka hinna med en joggingtur med fokus på tempo!

Någon dag i helgen ska vi hämta mina däck. Jag blev ju fetlurad när jag käpte bil. Som tur är det en f.d. firmabil som håller på med biltillbehör och dom vill inte ha dåligt rykte, jag i min tur är ingen smart person att blåsa så vi får se hur det löser sig till min fördel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: