Veckans torsdag

Det har hänt mycket sen jag skrev sist. Igår var jag och ninx på brukshundsklubben. Vi tränade rallylydnad och agility med Amanda och Nemo. 
Ninx är som född för agility. Så snabb och så lärtlärd! Riktigt kvick! 

Vi hade super kul och vi ska tillbaka på måndag. 
Idag gick vi en timmes promenad. Det var ninx allra första långpromenad. (Eller längsta). 

På onsdag ska vi träffa en hundtränare. Ninx har börjat markera på jobbet och när vi är hos andra. Det måste få ett slut! Gärna nu innan det eskalerar.
Med honom gör jag inga misstag. Hellre hundtränare någon gång för mycket än en gång för lite. Tar inga chanser. 
  
Nu ska jag och pojkvännen ut å springa. Blir 5.5 km :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: