Agility & kommandon

Igår följde jag och Ninco med Johanna till brukshundsklubben. Johanna tränade agility med Zita & Flex medans jag och Ninco tränade på ligg och stå =) Under vilan har vi inte tränat så mycket kommandon annat än vardagskommandon som Stanna osv. Han blir så uppspelt och jag har oroat mig för att tassen ska ta stryk. Men nu är det snart söndag och han kommer då att få börja gå lite sakta men säker så nu börjar vi träna lite smått. Han är så otroligt lättlärd och enkel att ha ågöra med. Igår flög Johanna och Flex runt på banan precis i närheten av oss och Ninko hade fullt fokus på mig hela tiden!
 
Min duktiga valp <3
 
 
Nedersta bilden är Ninko med sin nya kompis på jobbet! Mr Kong Wubba! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: