Dan före dan..

 
Hej, hallå!
Vi håller på att valpsäkra och städa här hemma. Imorgon lämnar vi Tamlin hos mamma och pappa sen åker vi till Lin - eller Lidköping (gud, kan verkligen inte hålla reda på dom där 2...) och stannar hos Elin över natten innan vi på fredag fortsätter emot Borås för att hämta Valpen aka Ninx aka walking smell aka Bumbi aka Anakin aka Burre aka Timon aka kärt-barn-har-oerhört-många-namn. 
 
Så på fredag och från och med då blir det riktigt många och förhoppningsvis fina bilder på lilla mittelvalpen här i bloggen för då kan jag fota honom så mycket jag vill =) Hittils har det bara varit uppfödarens bilder och dom bilderna jag tog samma dag som vi var och tingade honom.
 
Just nu känner jag en massa pirr och förväntan i magen. Att få lära känna honom, uppfostra honom och bara se hur han ser ut nu 4 veckor efter att vi träffade honom för första gången. Det ska bli väldigt kul att träffa Elin imorgon och se lite utan Lid/Linköping också. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: