Inför milen

Mitt mål är att jag ska springa milen om några veckor och sedan fortsätta springa milen en gång i veckan samt ett eller två lugnare pass / vecka. 
 
Jag varvar just nu mellan ett par nike free run 3.0 och ett par utslitna asics. Nike free är barfotaskor som jag använder i skog och terräng för att träna upp dom små muskelgrupperna i fötterna så att jag inte skadar mig tillslut, asics är när jag springer på hårdare underlag som tex asfalt. Dom är dämpade och pronerade. Behöver byta ut mina asics och nya skor ger alltid mer motivation till att springa =) Inte för att jag behöver mer motivation för jag tycker redan att det är så himla skönt och kul! 
 
Men tittar på några av dessa, vill ha lite mera färg denna gång:
 
W Patriot 6 ASICS Skor Löparskor Neutrala skor
 
W Lunarglide+ 5 Shield Nike Skor Löparskor Pronationsskor
 
X-Scream W Salomon Skor Löparskor Neutrala skor Trailskor
 
X-Scream W Salomon Skor Löparskor Neutrala skor Trailskor
 
Samtliga kommer ifrån Sportamore.se
Har handlat av dom tidigare och blir nog så även denna gång =) Snabb frakt, smidig retur, bra service, bra priser osv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: