Första mötet

Igår träffade vi våran hunds uppfödare för första gången. Dom var på rasklubbens årsmöte som lämpligt nog bara låg ungefär en timma hemifrån oss. Jag har ju undrat mycket över om det kommer att kännas bra, om vi kommer klicka och hur deras hundar är. Allt kändes så himla bra igår! Vi klickade, dom var super trevliga och hundarna är dom mysigaste mittlarna jag någonsin träffat! underbara allihopa! Allting känns så perfekt. Jag är glad över att jag har varit noga i mitt val. Jag tror att det här blir perfekt för oss, både uppfödaren och kombinationen!
Nu är det bara en vecka kvar tills att vi får träffa våran valp =] Nästa söndag tingar vi!!


(Lånar bild av uppfödaren igen.)
underbara små fluffbollar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: