Hemma

Jag har varit så himla deppad senaste veckan. Är just nu inne i en 9-dagars arbetsperiod och mina spring, mat, sov och städeruriner blir ordentligt ruckade på. Imorse städade jag lägenheten ordentligt och jag mår redan mycket bättre. Jag inser mer och mer hur viktigt det är för mig att ha det rent runtomkring mig. Utan att tänka på det blir jag otroligt lättretlig när det är skräp, grejjer och päls överallt. Jag vill att det ska dofta gott och att golven ska blänka! Då mår jag bra :) 

Jag vill flytta, killen vill inte. Så nu har vi taget ett moget beslut och möts halvvägs. Jag flyttar! Och han bor kvar. Nej, skojja bara ;) vi båda bor kvar men jag får göra om hemma. Köpa lite nya möbler, inredning och måla om. Ska fixa balkongen ordentligt också :) kanske lägga trägolv eller så. Ställa upp våra stenblock och ställa blomkrukor på. Kommer bli så fint! Ska även rensa bort gamla saker ur lådorna, kasta bort det jag inte använder ur våran closet. 
Blir nog bra det här! 

Åh, det känns som vår nu! Jag får massor energi, idéer och ork till att göra en massa! Igår var jag på botten och idag är jag på toppen! 


Kanske våra nya kuddar? Dessa färger blir man glad av!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: