Semester

Är nu inne på min 3:e semestervecka. Vi har haft det helt underbart i Hälsingland vid min sommarstuga och i ö-vik där Martin har sin. Vi lämnade katten hos kattvakten, tog med oss hundarna och for iväg :) vi badade varje dag, hade otroligt tur med vädret! Är det någonting som får mig att känna mig levande så är det att vistas mycket utomhus och på landet är vi ute hela dagarna.

Jag hade räknat med att gå upp kanske 2 kg under semestern, vi bjöds på mat varenda dag och det var endast frukosten och mellanmålen som jag höll kosten. När jag kom hem var vikten oförändrad och jag antar att dessa tre månader har satt sina spår 😄 för på något sätt lyckas jag ändå hålla en balans.
Nu går det neråt igen som beräknat även om jag inte är lika strikt längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: