Nu jävlar!

Nu eller aldrig!! I vanliga fall brukar det bli, nu, imorgon och då. Men denna gång VILL jag att det ska hålla i sig.

När jag vaknar: 
Ripped hardcore och mycket vatten. 

Frukost 1: smoothie med grönkål, hallon och banan. Ännu mer vatten. 

Springa, gå, städa eller styrka. 

Frukost 2: 1 ägg, 1 dl turkisk youghurt. Alternativt gröt. Eller lite av allt. 

Jobb! (Har ett fysiskt jobb). 

Lunch: sallad samt protein. 
Ännu mer fysiskt jobb. 

Mellanmål: frukt eller smoothie. 

Middag: det sämre målet men mindre portion (!)

Kväll: te. 


För att hålla mig borta från onyttigheter så som fikabröd och godis som alltid finns tillgängligt på jobbet (suck) så får jag äta hur mycket nötter och frukt som jag känner att jag behöver för att undvika socker. 


Hur gick det idag? 

Frukost, och springning gick som planerat. Hade ingen matlåda med mig idag så åt från Tjorven utanför jobbet, hamburgertallrik. Sen åt jag choklad vid kassan, när jag kom hem hade m inte lagat någon mat så jag gjorde varma mackor och turkisk youghurt. Skiiiiit 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: