Mål med träning

På sju veckor har jag gått ner 7kg. Nästa delmål är om 7kg igen och det hoppas jag kunna nå om 7 veckor :) Allt går enligt plan även om det ibland känns som att det tar lång tid. Jag har inte haft oddsen på min sida då jag i två veckor inte kunnat träna pga ryggen och  sen denna vecka, då jag varit sjuk.
Men idag tänkte jag dra igång lite lugnt igen.

Mina mål med vikten står ju här ovan, men nu är det dags att lägga till mål med träningen också :) kosten funkar ju till 95% (mer om det senare.

Mål med träningen
Lägga in mer stretch och rörlighetsövningar.
Börja pressa mig själv i simningen.
Fokusera mer på ben & rumpa.

Anledningen till att jag tänker fokusera på ben & rumpa på gymmet är för att ryggen tar stryk vid annan styrketräning. Jag tänker fortsätta träna överkroppen med gummiband hemma. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: