Runkeepers träningsupplägg!

Jag har börjat springa efter ett löparschema via runkeeper appen. Igår hade jag det första passet på 30 minuter stadigt tempo. Igår hade jag fortfarande träningsvärk efter 7.11 km i söndags men jag plöjde mig igenom rundan ändå :)

Idag är det vilodag och imorgon är det ett pass igen. Dåligt med sömn inatt, somnade vid 3. Googlade runt på en massa företagsmöjligheter och hade svårt att släppa. Så ikväll måste jag gå och lägga mig tidigt!! Börjar 8 imorgon. Inte alls van vid det då jag aldrig går upp före kl 8:30. Får se om Sanna får stå där vid pallarna själv och undra vart jag är någonstans. 

Fasta igen.

Nu kör vi igen! 
Jag har lättast för att hålla mig ifrån det jävliga sockret när jag fastar. Idag kör jag 5:2 igen och hoppas på att jag lyckas. 

Frukost: ett kokt ägg. 85 kcal
Lunch: torskfilé med dillsmör och broccoli. 167 kcal
Middag: vet inte ännu. 248 kcal.

Massa massa vatten. 
Måste försöka få in det till en vana. Tänk att vattenfastan var betydligt lättare än 5:2