Bodybalance/powerstrenght

Idag var jag lite rastlös efter frukosten men orkade inte slänga på mig träningskläderna för att ta mig ut och jogga så jag satte på Sia med big girls cry, sen började jag å dansa, kasta runt, hoppa, stretcha, squatta och bara allmänt röra på mig. När jag fick upp flåset plockade jag upp hantlarna och dansade runt med dessa. Så jäkla skönt! Och shit vad jag svettades! Det var jävligt kul! :) detta kommer garanterat göras om, snart! Perfekt träning om man har en kvart, 20 min till övers innan duschen. 

Roligaste träningsaktiviteterna just nu: 
Detta, som jag döpt till bodybalance/powerstrenght och
Terrängjogging. Att jogga i djupaste skogen, över stockar, diken och uppför kullar & små berg. 

Testa dessa och du är garanterad ett gott skratt med effektiv träning! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: