Nya lack!

Alltså faaaan! Det har tagit mig oändligt många timmar att beställa lack ikväll. Samma visa förra gången! Denna gång, med facit efter första gången så bestämde jag mig att jag tittar igenom snabbt och sen bestämmer mig. Men nej, jag ska välja, försäkra mig, ändra, välja om, dubbelkolla, ändra lite till , övertänka. Har aldrig haft så svårt med någonting tidigare som jag har att välja lack..... Värdelöst! 

Jag vill välja färger jag inte tröttnar på så fort, och som passar till allt. Och som jag gärna kan kombinera... Vi får se. Nu är klockan alldeles för mycket för att jag ska kunna avgöra om jag valde rätt eller fel :) förmodligen och förhoppningsvis rätt! 

Denna gång beställde jag: 
Neon pink
Neon fashion
Glitter blue disco
Aqua glitter

Låter ju som rätt lika färger men försökte komplettera med dom jag hade hemma så att jag har en skön blandning. 

Hemma har jag: 
Bronze delight
French pink pearl
Sweet purple
Fresh mint
Twinkle gold
Silver glitter

Behövdes lite mer extrema färger till det. Funderade på att ta svart, blir nog snyggt att kombinera men tänkte att mina fingrar inte ser sitt bästa ut med svart, har även svart hemma i vanligt lack så jag kan lägga på ett lager av den om jag känner för det en dag. 

Förväntansfull!!!!! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: