100 pass innan midsommar

Jag är med i 100 pass innan midsommar. Jag gick med i Februari och fick ont i ryggen i mars och sen sjuk i april 2 gr. Jag fick en ganska seg start och mittengång och nu ligger jag på pass 76. Får köra på stenhårt nu om jag ska hinna innan midsommar men jag tror att jag grejjar det!
Idag ska jag köra 4 pass,
 
77/100 PW med Niko
78/100 PW med Tamlin
79/100 Jogging intervaller 30 min
80/100 Funktionell styrketräning.
 
Sist jag planerade in 4:a pass på en dag så utförde jag 3 pga att annat kom emellan. Jag kom igång lite sent. Det var på mors dag så mamma blev helt klart prioriterad. Idag hoppas jag att jag utför alla 4:a men även om jag inte gör det så har jag någon dag till godo så jag grejjar nog alla pass ändå.. 
 
KÄMPA!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: