Söndag

Har världens mysigaste morgon här hemma. Äter god frukost, dricker grönt te och tittar på 50 shades of grey. 



Igår åkte jag till BHK med ett ton godis som alla får ta hur mycket dom vill av. Det var minst sagt populärt :) Ninx var superduktig som vanligt. Det märks när vi inte tränat på ett tag, vi har mycket sämre kontakt och jag är tråkigast i världens. Bara efter 15 min lyssnade han betydligt bättre på mig. Han är så otroligt lättlärd. Och som han älskar tunneln! Han tog den flera gr utan att jag behövde säga till honom. Haha! 
Gullegubben 

Efter träningen åkte vi till båtklubben där min pappa är hamnkapten. Vi socialtränade lite och tittade på medans dom jobbade på. Efteråt blev det grilla! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: