Jag vill mycket.

Jag vill resa och se världen, träffa nya människor, gå runt på stranden, känna sanden mot min hud. Komma över min fiskfobi och bada i sveriges sjöar och thailands hav. Jag vill bli bra på massor. Sringa varje dag och bli bättre än jag någonsin varit på allt. Jag vill upptäcka nya hobbies och skriva en bok. Jag vill att Ninx Leopold ska bli superlydig och jag vill ha ett hus med stor tomt. Jag vill utbilda mig till mäklare, läkare och gå kurser i flera ämnen. Jag vill köra bil och lyssna på ljudböcker, gå ner i vikt och bli smal. Jag vill njuta av varenda sekund i livet och smaka nya maträtter. Jag vill besöka många av Sveriges städer och flera länder i världen. Jag vill göra skillnad, bli uppskattad och en bättre människa, den bästa versionen av mig själv. Jag vill laga nyttig mat varenda dag och ta matlådor med mig till jobbet. Jag vill testa på flera jobb. Jag vill läsa massor av böcker man lär sig av och se dokumentärer. Suga åt mig lärdom och kunskap. Jag vill prata med äldre människor och veta hur  deras liv har varit. Jag vill ha fint hemma och projekt på gång. Jag vill lära känna människor jag ser upp till i kändisvärlden.
 
Jag vill göra allt jag vill i livet. Jag vill ha mål och uppnå dom.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: