Depend 7 days

Nu har jag använt depend gellack precis i ett år. Det sitter fint i en vecka på mina naglar och sen behöver jag göra om dom. Tyvärr är det himla svårt att få bort, även med tillhörande borttagningsolja så det sliter ordentligt på naglarna. Hade det hållit i 3 veckor hade jag nog orkat hålla på men att varenda vecka sitta och pilla....

Jag har nu gett 7 days en chans. Eftersom att ngenting håller på mina naglar så förväntar jag mig inte att detta ska hålla heller. Men håller det i 5 dagar blir jag nöjd för detta tar man bort med vanlig magelllacks borttagning, och det var så himla smidigt att applicera så det hör mig inget. Hellre detta en gång i veckan än att arbeta med gellack varje vecka. 





Det ser ut som gellack men känns annorlunda. Detta luktar dessutom lite lack när man applicerar.. Återkommer om hållbarheten! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: