Gårdagens träning

Igår testade jag mina lunarglide 7 för första gången. Dom ser till att foten hamnar rätt och ger bra dämpning. Efter 15 min började jag känna av skon, men så får jag med alla nya första gångerna. Det gör liksom ont precis under foten. Om 1-2 gr så kommer dom att vara perfekta för mina fötter, och dom är ju så himla snygga! Såg att dom matchar min träningströja i färg :) 

Gårdagens träning:
Bandet, jogga 3 km
Cykel 3 km 
Rodd 5 min 
Simning 1 h 40 min 

Det är andra gången jag simmar för i år och jag måste säga att jag tycker att det är så himla kul! Min pojkvän har precis lärt mig att kråla och jag är en naturbegåvning. Behöver dock träna mer på andningen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: