2016

Som dom flesta andra har även jag mål med mitt nya år. Detta ska bli det år då jag fokuserar på mig och min hälsa.
Jag ska ta kontroll över maten, något jag har blivit så otroligt dålig på. Bort med onödigt socker, Jag ska ta upp springandet och tränandet igen, jag mår mycket bättre när jag rör på mig.
Jag ska fortsätta skriva flitigt på min bok och jag vill blir klar med MA1. Detta känns inte helt omöjligt. Detta vet jag att jag kan lyckas med.
 
Idag blir det en tripp till Ikea med Ella. Men innan det ska vi hälsa på hemma hos Åsa som precis har flyttat in i sin nya lägenhet. Ska bli kul att se hur hon bor :)
 
Hoppas att alla får en härligt bra lördag idag! Jag känner mig motiverad och glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: