Sömnlös

Klockan är halv 3 på natten och jag kan inte sova. Det började med att matten gick dåligt, det ledde till att jag började söka på framtida alternativa yrken och utbildningar där matte inte är obligatoriskt. Precis. Det finns lnte. Då började jag söka på djuraffärslöner vilken ledde till att jag började kolla efter olika jobb jag skulle kunna tänka mig att jobba med. Sen funderade jag på hur jag skulle kunna kombinera ett annat yrke med det jag har så jag läste på en del om webshop osv. Då kom jag ihåg att jag faktist har ett projekt på vil, vilket gjorde så att jag började söka på turtolous (idag insåg jag att jag inte kan stava till turtolius, hoppas ni fattat vad jag menar) på youtube och Google. Jag började försöka göra som dom sa i videon, helt plötsligt blir det strömavbrott och jag sätter mig med ett tänt ljus och kollar runt på en massa annat på youtube för utan lyse kan jag inte se det jag försöker lära mig. 

Tiden gick och nu bloggar jag om min totalt värdelösa kväll/natt. 

100 projekt i huvudet och 0 slutförda. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: