Ägggratäng

Trots att jag har ätit fikabröd varenda dag senaste veckan, och veckan innan det så gick jag ner nästan ett kg förra veckan och ligger kvar på samma denna vecka. Måste bero på att jag har ätit nyttig lunch varje dag. Jag har inte heller ätit ute en enda dag under veckan som varit. 
NU så blir det dock inget mer fika på ett bra tag (hoppas jag). Jag har anlitat en PT som jag hoppas kommer vara hård mot mig. Min enda oro just nu är att jag ska bli sjuk under denna period eller få ont i ryggen som jag brukar få när jag sätter igång ordentligt. 

Gårdagens middag, satan vad gott det var!! En ny favoriträtt till listan



8 ägg
1 dl vispgrädde
1 dl keso
Grönsakskorv
Oregano
1 tsk bakpulver
Tomatpuré
Strimlad ost (vad fasen heter det när man har ost i bitar? Hackad?)
Peppar och salt
Lägg några tomatklyftor (vad är det med språket idag...?) ovanpå

In i mitten av ugnen i 25 min, 200 grader



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: