Fifty shades blonder Ombre

Nu är det läng sedan jag skrev någonting. Så vad händer i livet? Ikväll ska jag på bio med min bästa vän Sanna. Längtar sjukt mycket efter dom där goda popcornen som SF har. Om jag nu bara kan minnas vilken smak det var.. Igår var jag hos frisören. Tänk vad lite tid där kan göra för ens välmående :) Börjar förstå mer och mer folk som tex gör sina naglar, spenderar 700kr i månaden på det. Jag väljer att spendera pengar hos frisören istället och det är så värt det. Går alltid därifrån gladare och framförallt snyggare. Malin, som frisören heter, lockade även mitt hår denna gång. Vanligast är att dom plattar det när man är klar. Jag gjorde även en ombre. Riktigt vårfräscht!
 
Ikväll hade vi velat se Skönheten & Odjuret, men den visas tydligen inte förrän i slutet på mars, så vi valde istället Fifty shades darker. Är inte ett fan av böckerna (läs boken, har bara läst den första och det  var en pina att ta sig igenom). Men första filmen var iallafall bra, så jag har förväntningar på denna :)
 
Har blivit en hel del bio senaste tiden. Men det är den årstiden nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: